Gamedec 2017 nowa odsłona

Z ukw frontpage

Ruszyła rekrutacja online na rocznik 2017/2018. Na Humanistyce 2.0 duże zmiany na obu specjalnościach: nowe kierownictwo, dużo nowej kadry, spore zmiany w programie. Zapraszamy na >stronę rekrutacyjną. Poniżej lista przedmiotów.

Badanie i projektowanie gier – moduły zajęć podstawowych

I rok I semestr

  • Humanistyka drugiej generacji*:  humanistyka cyfrowa – wprowadzenie / Badanie i projektowanie gier – wprowadzenie
  • Konstruowanie fabuły
  • Kapitał ludzki: kompetencje miękkie i komunikacja językowa
  • Filozofia i nowe technologie
  • Logika z elementami logiki aplikacji
  • Społeczeństwo wiedzy, informacji i cyfryzacji
  • Webdesign
  • Media online na świecie
  • Wprowadzenie do aplikacji
  • Wstęp do edytorstwa komputerowego

I rok II semestr

  • Społeczeństwo wiedzy, informacji i cyfryzacji
  • Wstęp do nowych mediów
  • Text databases – language corpora
  • Media online na świecie
  • Prawo internetu

II rok 3 semestr

  • Język w komunikacji społecznej
  • Socjologia internetu
  • Zarządzanie projektami
  • Język obcy

II rok 4 semestr

  • Język w komunikacji społecznej
  • Metodologia badań społecznych (w cyberprzestrzeni)
  • Wprowadzenie do VR (virtual reality)
  • Wychowanie fizyczne
  • Język obcy

III rok 5 semestr

  • Motywy literackie w tekstach kultury
  • Język obcy
  • Inkubator technologiczny

III rok 6 semestr

  • Motywy literackie w tekstach kultury

Badanie i projektowanie gier – moduły zajęć specjalnościowych

I rok II semestr

  • Gry analogowe
  • Gry analogowe (Lab)
  • Projektowanie gier fabularnych
  • Projektowanie gier fabularnych (Lab)
  • Modelowanie w 2D
  • Marketing i PR na rynku gier

II rok III semestr

  • Modelowanie w 2D
  • Silnik Unity/Unreal i elementy programowania w C#
  • Teoria gier dla projektantów
  • Projektowanie gier komputerowych
  • Wprowadzenie do groznawstwa
  • Game Studies

II rok IV semestr

  •  Animacje w 3D
  • Silnik Unity/Unreal i elementy programowania w C#
  • Pervasive games
  • Grywalizacja w edukacji i zarządzaniu
  • Historia gier cyfrowych

III rok V semestr

  • Animacje w 3D
  • Dziennikarstwo growe
  • Krytyka i analiza gier
  • Projektowanie gier edukacyjnych (Lab)
  • Serious games
  • Seminarium dyplomowe

III rok VI semestr

  • Animacje w 3D
  • Dziennikarstwo growe
  • Seminarium dyplomowe