Testujemy Touch Anywhere

touchanywhere

Testujemy technologię Touch Anywhere z firmy Monster & Devices. Przyjrzymy się jej funkcjonalności jako narzędzie prezentacyjne dla wykładowców. Niewykluczone, że pod ten soft powstanie jeden z projektów licencjackich. Poniżej – oficjalne info od firmy:

Monster & Devices jest spółką technologiczną, której głównym elementem badań jest przetwarzanie obrazu oraz głębi. Dzięki wykorzystaniu dostępnych na rynku sensorów 3D, nasze rozwiązania znajdują zastosowanie w wielu dziedzinach: od edukacji po przemysł.

Link do naszego kanału na Youtube: 

Firma Monster & Devices oferuje ekran dotykowy Touch Anywhere. Dzięki produktowi naszej firmy, można w łatwy i szybki sposób zmienić każdą płaszczyznę w ścianę interaktywną. Touch Anywhere wymaga posiadania sensora głębi (Microsoft Kinect, Microsoft for Windowsa lub Asus XtionPro), komputera z systemem Windows 7, Windows 8 lub Windows 10, projektora multimedialnego albo klasycznego ekranu. Możemy dobrać wielkość powierzchni interaktywnej pojedynczej do 100’’ lub zwielokrotnić ją w zależności od potrzeb. Ponadto w oparciu o naszą technologię możemy przygotować rozwiązanie dedykowane pod konkretne potrzeby klienta.

Do czego można zastosować Touch Anywhere: 
– interaktywna reklama, do wyświetlania i obsługi treści reklamowej na targach i w galeriach handlowych,
– w edukacji, lekcje geografii, matematyki, historii, biologii, przyrody –  wszędzie tam gdzie sprawdzają się tablice interaktywne,
– można w sposób interaktywny przeprowadzić prezentację,
– można używać go jako pomoc interaktywną pokazującą możliwości informatyki,
– do zabawy. Gry dotykowe z tabletów i smartfonów świetnie działają na 100 calowym ekranie,
– jako kiosk informacyjny w instytucjach kulturalnych do prezentacji np. zdjęć w muzeach lub galeriach,
– wszędzie tam, gdzie potrzebujemy pełnej interakcji z wyświetlanym obrazem lub 100 calowego tabletu