GameDec – kadra


dr Michał Mochocki

mochocki_michal

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • wieloletni organizator larpów i edu-larpów

  • badacz i praktyk gamifikacji i game-based learningu w szkolnictwie wyższym

  • konsultant ds. gier edukacyjnych w wydawnictwie Nowa Era

  • współautor 2 ed. “Dzikie Pola” RPG  i dodatku “Pan Brat”, autor kampanii “Zabić szczura“ do “Neuroshima” RPG

  • autor ponad 100 scenariuszy i artykułów do systemów RPG (“Portal”, “Magia i Miecz”, “Kwarta”, “Biały Wilk”), tłumacz podręczników do D&D dla wydawnictwa ISA

  • redaktor w magazynie RPG (Portal, 1999-2003) i serwisie internetowym Valkiria Network (2001-2002); animator społeczności fanowskiej “Dzikich Pól”; prelegent konwentowy

  • juror konkursu Quentin na najlepszy polski scenariusz do gry fabularnej

  • sekretarz zarządu Polskiego Towarzystwa Badania Gier, członek Digital Games Research Association

  • współorganizator konferencji naukowych PTBG “Kulturotwórcza funkcja gier” (corocznie od 2005)

  • członek rady programowej konferencji branżowej “Game Industry Trends

  • prelegent na polskich eventach growych: Game Industry Trends, Zjazd Twórców Gier, Pixel Heaven

 dr Aleksandra Mochocka

aleksandra

  • od zawsze fan science fiction (hard sf, cyberpunk, space opera i odrobina fantasy)

  • od 1995 w szeregach Gdańskiego Klubu Fantastyki (obecnie KaCzKa)

  • od 2004 członek PTBG, obecnie sekretarz Bydgoskiego Koła PTBG przy UKW

  • jako prelegent obecna na wielu konwentach, między innymi na Nordoconach, Teleportach, ConQuestach, Krakonach, Pyrkonach, Avangardzie, ZjaVie, Coperniconach czy Toporiadach

  • gracz i mistrz gry (Świat Mroku, Zew Cthulhu, Dzikie Pola), autorka scenariuszy (publikowanych w Magii i Mieczu oraz Portalu) oraz tłumacz podręczników do RPG (D&D dla wydawnictwa ISA)

  • sędzia konkursu Złotych Toporów na najlepszego mistrza gry i gracza (jej artykuł na ten temat http://www.solmukohta.org/index.php/2012/Book)

  • juror konkursu Quentin na najlepszy polski scenariusz do gry fabularnej
  • zawodowo: anglistka, badająca literaturę science fiction, nowe media i związane z nimi formy literatury oraz kulturę uczestnictwa (biogram naukowy http://www.ukw.edu.pl/pracownicy/strona/aleksandra_mochocka/)

  • aktualnie testuje wdrażanie grywalizacji do procesu dydaktycznego w edukacji wyższej

  • po godzinach pisze na blogu http://culturesnowglobe.blogspot.com/


dr Paweł Schreiber

Pawel

  • krytyk i dziennikarz piszący o grach wideo (jawnesny.pl, Polygamia, “Przekrój”, “Dziennik Gazeta Prawna”, “Chimera”)

  • popularyzator zastosowania gier wideo w edukacji szkolnej

  • prelegent na najważniejszych polskich imprezach związanych z grami wideo (Pixel Heaven w Warszawie, Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi, Grakademia w Łodzi, Digital Dragons w Krakowie)

  • badacz literatury interaktywnej i związków gier wideo z teatrem

mgr Piotr Milewski

Qla 2

 

 

 

 

 

 

 

 

  • w firmie TREFL SA pełnił rolę kierownika produktu „karty i gry karciane” w dziale badań i rozwoju
  • w firmie Young Digital Planet w sekcji o tej samej nazwie projektował aplikację Questrunner, służącą do rozgrywania edukacyjnych gier miejskich i miał okazję współtworzyć „The book of trends in education 2015-2016” jako redaktor sekcji „Modern education is fun”
  • autor i współautor larpów (m.in. „Metoda Profesora Kamihary”, „Sodom and Gomorrah Show”, „Dimmuborgir”, „Kot Jarosława”, „Bóg, który się pomylił”) miał również przyjemność być członkiem zespołu scenariuszowego pierwszej edycji „College of Wizardry”
  • organizator i współorganizator konwentów Hardkon (od 2007), Puckon (2009 – 2011), Hardkon Larpers’ Retreat (od 2015) Dreamhaven (2016) oraz Konferencji Larpowej KOLA 2015
  • trzykrotny zdobywca Złotej Maski: dwa razy za scenariusz (2011 i 2013), raz w kategorii najlepszy gracz; dwóch pozostałych nominacji na maski nie udało mu się przekuć, podobnie jak nominacji do nagrody Śląkfa (kategoria „promotor fantastyki”, 2015)
  • współorganizator i sędzia pierwszego polskiego konkursu larpowego „Złota Brama” (2008), sędzia w konkursie „Larpy Najwyższych Lotów” (2013 i 2014) oraz „Złote Maski” (2015)
  • autor gier karcianych (m.in. „Prison run”, „Treasures and Precious”, „Bifrost Birdge”) oraz planszowych („Polska w budowie”)
  • prelegent na konferencjach edukacyjnych oraz okołofantastycznych konwentach
  • redaktor działu larpowego magazynu „Magia i Miecz” (od 2014) oraz okołogrowych artykułów a magazynie „Inne Sfery” i publikacjach larpowych konferencji KOLA
  • założyciel i prezes Stowarzyszenia Twórców Gier FunReal

mgr Krzysztof Chmielewski

shman kadra

 

 

 

 

 

 

 

  • zawodowo implementuje larpy w zarządzaniu przedsiębiorstwami
  • wieloletni trener projektowania i reżyserii larpów
  • stosuje grywalizację m.in. w mediacjach gospodarczych
  • ku utrapieniu krytyków z upodobaniem gamifikuje dramę
  • w latach 2010-2014 sędzia w konkursie larpowym Złote Maski
  • członek Polskiego Towarzystwa Badania Gier;
  • mistrz gry w RPG od 1995 r., w larpach od 1999 r.

mgr Piotr Pieńkowski

SONY DSC

  • Weteran polskiego dziennikarstwa growego, wieloletni redaktor naczelny m.in. „Świata Gier Komputerowych”
  • Autor gry planszowej „Atak Zombie”

 


vg_vividgamesNa Gamedec.UKW „Projektowania gier wideo” na poziomie zaawansowanym uczą się pod okiem profesjonalistów z Vivid Games. W minionym roku byli to Wojciech Dziuk, Grzegorz Brol i Mateusz Dzikowski (patrz: następna strona). W 2016/2017 to Filip Kucharski i nasz gamedekowy absolwent Tomasz Krzyżaniak.


Filip Kucharski

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

  •  młodszy programista w Vivid Games
  • pasjonat tworzenia gier video na wielu płaszczyznach
  • w wolnym czasie preferuje gry rpg i strategie
  • w pracy zmaga się z silnikiem Unreal Engine 4, natomiast w domu eksperymentuje na Unity 5
  • podstawy grafiki 3D nie są mu obce, proste modele i animacje tworzy wykorzystując środowisko Blender
  • uczestnik wielu gamejamów w całej Polsce, zwycięzca VGJam

Tomasz Krzyżaniak

TKrzyzaniak2

 

 

 

 

 

 

 

  • Game designer w Vivid Games, wcześniej QA tester
  • Absolwent Gamedec.UKW
  • Wieloletni gracz RPG
  • Autor larpów

Pages: 1 2