GameDec – kadra

Kadra Gamedec.UKW

w latach minionych


 

mgr Mikołaj Sobociński

  • Mikolaj

 

  • gracz z zamiłowania wychowany na planszówkach

  • obecnie z dziećmi sprawdza gry dla najmłodszych i gry edukacyjne

  • wieloletni użytkownik gier przemycanych do edukacji

  • tester różnych systemów motywujących, oceniania i grywalizacji w edukacji wyższej

  • miłośnik RPG i strategii turowych, obecnie również gier na PS3 – cecha wspólna „eksplorator”

Mikołaj współtworzył Gamedec.UKW od podstaw, wnosząc nieoceniony wkład w organizację kursów, rozwój e-platform, kontakty z biznesem, wnioski grantowe itd. Uczył gier planszowych, gamifikacji, projektów i współpracy w 2013/14 i 2014/15.

Od września 2015 pracuje w American College of the Middle East w Kuwejcie.


 

vg_vividgames

Grzegorz Brol

gb_foto

Dziennikarz z wieloletnim doświadczeniem. O grach zaczął pisać w 2004 roku, publikując teksty zarówno w mediach drukowanych, jak i sieciowych. Obecnie pracuje jako game designer w Vivid Games, skupiając się na przeniesieniu konsolowej jakości gier na platformy mobilne. Doświadczenie w projektowaniu gier zdobył nie tylko pisząc o nich, ale również pracując nad Real Boxing – sztandarowym tytułem Vivid Games stworzonym na silniku Unreal Engine. Obecnie zajmuje się marką Godfire™ jako lead game designer, podnosząc jeszcze wyżej poprzeczkę gier AAA produkowanych przez Vivid Games. Nadal próbuje przeżyć, grając w Dark Souls i nie wychodzi z domu bez swojego Ipada mini.


Wojciech Dziuk

dziukLevel Designer, tester, początkujący grafik, a przede wszystkim wieloletni gracz. Fan gier MMORPG i arcadeowych walk samolotów, były członek administracji 4story.pl oraz amerykańskiej wersji metin2.com. W branży od 2011 roku, początkowo jako tester przy produkcji Afterfall: InSanity, następnie przy wielu produkcjach iOS/Android w Vivid Games. Level Designer w projektach realizowanych na UnrealEd 3 – Real Boxing™ i Godfire™. Z wykształcenia ekonomista, wie, jak liczyć PKB i co to dobra komplementarne, ale woli skryptować w Kismecie.

Pages: 1 2